Produk-showcase-onexox

Berapa kos TOPUP telefon anda sebulan? Pernah kira TAK?

RM50? , RM 70? , RM 100? , RM150?

Nak tak jimatkan kos topup bulanan telefon anda sehingga 50% ?

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera. Dulu saya pengguna setia simkad A dan B, mana taknya dah lebih 10 tahun saya dengan si A dan 5 tahun dengan si B. Tahun 2015 ni saya dah tak pakai simkad tu lagi. WHY?

Sejak saya dikenalkan dengan simkad jimat ni oleh seorang kawan saya,..saya terus buat analisis dan perbandingan.

Selepas selesai buat analisis. Saya cuba pesan 1 simkad ONEXOX ni dan saya cuba guna dulu selama 2 minggu. Kini dengan simkad ONEXOX ni, masalah-masalah seperti di bawah dah x ada lagi, contohnya :

  • Kadar Panggilan Yang Membebankan ( Sehingga 36 sen walaupun misscall je)
  • Data internet yang perlahan !
  • Charge Penggunaan Kuota Data Yang Meragukan !
  • Kredit Ditolak Tanpa Sebab Yang Munasabah !
  • Terdapat Caj Tersembunyi yang Membebabkan!
  • Kualiti Panggilan yang Terganggu!

Hari ke hari makin banyak rungutan-rungutan yang kita dengar dari kawan-kawan kita, dari jiran dan keluarga kita.

Tahukah Anda. Panggilan yang tidak dijawab dan masuk ke dalam voicemail pun akan di caj pada kadat 1 minit. Onexox hanya caj pada kadar 30 saat iaitu 5 sen sahaja.

voicemail

Topup RM10 di sebelah pagi, cek baki di waktu malam dah  tinggal beberapa sen sahaja. Ini menyebabkan kos topup menjadi terlalu tinggi dan membebankan para pengguna. Kadang-kadang kos topup boleh mencecah ratusan ringgit sebulan!

Selain itu juga, SMS yang berbentuk langganan lagu dan wallpaper juga turut dihantar kepada pengguna. Kadang-kadang kredit yang ada di dalam telefon hilang begitu sahaja.Ini menyebabkan pengguna tersebut tak nak topup disebabkan takut kredit akan ditolak kerana situasi yang saya sebutkan tadi. Masalah ini berlaku pada ibu saya sendiri dan juga pengguna-pengguna telefon yang lain.

Simkad ONEXOX Menawarkan Pelan Yang Telus. Misi Syarikat untuk membantu masyarakat mendapatkan perkhidmatan telefon dengan kadar yang menjimatkan telah menyebabkan ramai pengguna telah beralih kepada pelan ONEXOX ini.

kelebihan

 

kadar_panggilan

Tahukah anda. 80% panggilan yang dibuat oleh rakyat Malaysia ialah di bawah 30 saat TETAPi kebanyakkan penyedia talian yakni TELCO prepaid kebanyakkannya mengenakan caj per 1 minit-3 minit untuk setiap panggilan yang kita buat. Kita CALL di bawah 30 saat pun akan di caj untuk tempoh SEMINIT. Rugi lah kan…

ONEXOX pula berbeza dengan telco prepaid lain, ONEXOX  hanya mengenakan caj 30 saat sahaja jika anda buat panggilan di bawah 30 saat. Ini yang MENJIMATKAN dan lebih TELUS. Anda tak percaya? Cuba dulu gunakan simkad kami ini, dan pasti anda tersenyum lebar kerana anda telah dapat save hampir 50% perbelanjaan telefon anda setiap bulan.

ONEXOX menawarkan pelan yang fleksibel bagi memenuhi keperluan telekomunikasi harian anda. Selain kadar biasa yang kompetitif, kami juga menawarkan lebih penjimatan keatas kadar rendah apabila  baki kredit di dalam Akaun Dedikasi digunakan.

Beberapa denominasi tambah nilai yang dibuat akan dipecahkan ke Akaun Dedikasi dan Akaun Utama bagi memberi ruang penjimatan kepada anda. 

pelan call

Kaedah caj:
Panggilan dan SMS dikenakan pada kadar rendah daripada baki Akaun Dedikasi. Kadar biasa daripada baki Akaun Utama dikenakan setelah ketiadaan baki di dalam Akaun Dedikasi.

Anda boleh memindahkan sebahagian amaun daripada DA ke MA untuk menggenapkan kredit MA bagi melanggan pakej internet mudah alih & membuat pindahan kredit MA ke pihak ke-3.

SMS ke 22111: TRNS<jarak>DA<jarak>(amaun yang ingin dipindahkan)
contoh: TRNS DA 13

tempoh-erecharge

pelan-data

Prepaid ONEXOX adalah telco pertama yang menawarkan pelan data RM30/1.5gb untuk sebulan. Anda boleh bandingkan dengan telco-telco yang lain. Pelan data ONEXOX tetap yang terbaik kerana kelajuan data yang amat baik sehingga 7 mbps dan kawasan liputan yang luas ( liputan celcom).

pelan-jimat

langgan data

Di kawasan kampung-kampung juga boleh dapat data yang laju!. Cuba lihat speedtest di bawah :

speedtest

10-famili-dan-rakan

ONEXOX menawarkan kadar yang istimewa kepada 10 nombor. 10 nombor ini boleh ditambah dari apa-apa rangkaian samada CELCOM, MAXIS, UMOBILE, DIGI dan sebagainya.

10 famili

tempoh-sah

MNP: Lanjutan tempoh sah sehingga 28 bulan!

Tawaran ini diberikan istimewa buat semua pelanggan yang telah memindahkan nombor kesayangannya ke pelan ONEXOX. Tarikh luput tempoh sah akaun prabayar anda akan diubahsuai untuk dipanjangkan ke 28 bulan dalam tempoh 2 minggu selepas pengaktifan sim kad anda dibuat. Tiada apa-apa syarat dikenakan!

tempoh-sah-mnp

user-get-user

ONEXOX memberikan tawaran kepada sesiapa yang rekemenkan simkad onexox, syarikat akan memberikan komisen dalam bentuk nilai TOPUP. Kita akan dapat 6% daripada jumlah topup yang rakan kita topup tu.

Contohnya kawan yang kita rekemenkan tu topup RM10, kita akan dapat RM0.60 sen. Kalau RM30, kita akan dapat RM1.80. Itu untuk seorang, jika lebih ramai, lebih banyak komisen yang kita akan dapat.

user-get-user

klikdaftar

testimoni

1 3
2 5
8 10
11 16
12 13
 14 15
16 18